Oost-Vlaanderen wint IPJO 2026!

In het weekend van 16-17 mei vond in Ieper de IPJO plaats. Dit is een groot jeugdtornooi waarbij de beste spelers van iedere provincie het tegen elkaar opnemen in een ploegencompetitie.

Onze Lokerse trainers Stein en Jente gidsten respectievelijk de U16 en de U12 naar de overwinning.

Spelers in de selectie vanuit Lokerse BC (van links naar rechts): Joppe Bogaerts, Arne De Brandt-Van Rumst, Julie Strubbe, Lola Wymeersch en Anna De Donder.

Proficiat aan spelers en coaches!