- verwelkoming door de voorzitter
Ongeveer 40 leden waren aanwezig op de algemene vergadering.
Chris bedankt Hannes, Klaas & Dirk voor hun jarenlange inzet in het bestuur. - verslag van financiën
– We sluiten het jaar licht positief af
– we zullen die financiële ruimte aanwenden om onze jeugdwerking verder op punt te zetten - verslag van werking & activiteiten :
– bijna alle activiteiten waren een groot succes, behalve het recreantentornooi.
– clubdag, jeugd-oudertornooi, quiz, clubkampioenschap waren succes
– recreantentornooi minder geslaagd en afgelast
– competitie : kapiteins hebben super werk geleverd, geen enkele forfait of wedstrijd met te weinig spelers op ca. 240 wedstrijden is zeer goed; jeugdspelers raken vlot ingepast,
– korte voorstelling van (gewijzigd) organigram; bespreken van werkgroepen
– voorstellen vacatures PR en recreantenverantwoordelijke - Beleid 2011-2012
– Liesbeth geeft kort woordje uitleg over nieuwe jeugdtrainingen +introductie van KYU
– Buik stelt extra groep voor op woensdag + opdrijven trainingen naar wekelijks
– uitbreiden van competitieploegen : onze opgeleide jeugd een plaats aanbieden
– zoeken extra sponsors : verdere professionalisering van onze club en sport
– ontwerpen vlag : wedstrijd uitschrijven rond ontwerp met voting
– Viering rond 25 jaar LBC (korte uitleg activiteiten)
– eerstvolgende activiteit : clubdag en bbq op 10 september op Spoele
– beleid op langere termijn : met 2 sporthallen : groter tornooi (evt. BBAC) en het binnenhalen van een BK of VK of Masters - vacatures nieuwe bestuursleden (vacant : PR, recreantenverantwoordelijke, IT, jeugd…)
– door het vertrek van Hannes, Klaas en Dirk zoeken we dringend nieuwe bestuursleden die zich vooral willen toeleggen op posities PR, recreantenverantwoordelijke, IT, jeugd
– 3 kandidaten werden aangesproken, indien er nog mensen geïnteresseerd zijn mag je ons steeds een seintje geven - de samenstelling van de competitieploegen seizoen 2011-2012