Beste sympathisant,
Op 28 en 29 april staat ons ABCD-tornooi op de agenda!
Ook dit jaar zullen we heel wat medewerkers nodig hebben om er opnieuw een topeditie van te kunnen maken.
Wij hopen dat de leden van onze club (of ouders van jeugdleden) zich spontaan aanmelden om een handje toe te steken waar nodig.
In te vullen taken zijn de volgende :
- VRIJDAG
- klaarzetten zalen vanaf 21u (minstens 10 personen)
- ZATERDAG
- broodjesstand (14 personen voor 7 shiften)
- zaalwacht (6 personen voor 6 shiften)
- wedstrijdbordjes rondbrengen (20 personen voor 7 shiften)
- ZONDAG
- broodjesstand (8 personen voor 4 shiften)
- wedstrijdbordjes rondbrengen (15 personen voor 5 shiften)
- zaalwacht (4 personen voor 4 shiften)
- Afbraakteam van 18u tot 20u (10 personen)
Zoals je kan zien, zullen we alle hulp kunnen gebruiken en we hopen dan ook dat iedereen een handje wil toesteken. Je bent uiteraard vrij om meerdere shiften uit de lijst te kiezen. Om een beter overzicht te krijgen van de verschillende medewerkers vragen we onderstaand formulier in te vullen (zie link).
Klik hier om het formulier in te vullen!
Wij hopen alvast op jullie massale reactie!
In naam van het bestuur,
Jordy