Beste leden,
Graag nodigen wij jullie uit op de algemene ledenvergadering van de Lokerse BadmintonClub.
De algemene vergadering gaat door op woensdag 13 mei 2015 in de vergaderzalen 2 & 3
in het sportcomplex van Lokeren (dit zijn de lokalen recht tegenover de cafétaria).
Agenda van de algemene ledenvergadering :
1. Verwelkoming door de voorzitter
2. Aanvaarding van nieuwe leden in de Raad van Bestuur & jeugdbestuur.
(Nieuwe kandidaturen mogen ingediend worden bij de leden van de RvB)
3. Financieel verslag
4. Vragen van de leden (gelieve de vragen reeds op voorhand door te sturen)
5. Samenstelling competitieploegen 2015-2016
Betreft het 5de agendapunt, de competitieploegen voor 2015-2016, dienen jullie ons naar
jaarlijkse gewoonte door te geven in welke competitie(s) jullie in actie willen komen.
Graag ontvangen wij het onderstaande ingevuld terug via pieterverlee@hotmail.com
en dat vóór maandag 27 april 2015. Dan doen wij onze best om zoveel mogelijk aan ieders wensen te voldoen.
Weet je nog spelers die graag volgend seizoen competitie zouden spelen maar deze mail niet ontvangen zouden hebben, dan mag je ons het e-mailadres zeker doorgeven.
Ingevuld doorsturen naar de competitieverantwoordelijke :
· Naam & voornaam : ………………………………………….………………………………………………………..
· Klassementen (enkel – dubbel – mix) : ………………..………………………………………………………..
· E-mailadres : ………………………………………………………..………………………………………………………..
· GSM-nummer : ………………………………………………………..…………………………………………………..
· Ik verkies competitie te spelen in : (schrap wat niet past)
§ De gemengde competitie als titularis / reserve
§ De damescompetitie als titularis / reserve
§ De herencompetitie als titularis / reserve
· Ik speelde dit seizoen nog competitie maar wens hiermee te stoppen
· Ik ben kandidaat kapitein
§ Nee
§ Ja
§ Zo ja, van competitieploeg : ……………..………………………………………………..
· Opmerkingen, suggesties of wensen : ………………………………………………………………………..
Nog enkele oproepen :
In het weekend van 25 – 26 april 2015 organiseren we ons jaarlijks Internationaal ABCD-tornooi.
Dankzij onze nieuwe relance (met oa. de wisselbeker) en de beschikbaarheid van 2 sportzalen zijn we kunnen uitgroeien tot het grootste tornooi van België!
Bijna 600 spelers uit 10 verschillende landen zijn ingeschreven!
Wij zoeken nog héél wat medewerkers om alles in goede banen te leiden :
Wie dit seizoen nog niet meegeholpen heeft mag zich zeker aangesproken voelen 😉
Het is nl. de bedoeling dat iedereen zich 1x per seizoen belangeloos inzet voor de club.
Enthousiastelingen die zich meerdere keren engageren mogen zich uiteraard ook opnieuw aanbieden :-).
Wij zoeken nog medewerkers :
-
op vrijdagavond om de zaal klaar te zetten (15p)
-
op zaterdag & zondag om te helpen met de catering (2x 10p)
-
op zaterdag & zondag 2×2 zaalverantwoordelijken (4p)
-
Op zondagavond (ca. 17u) om de zaal terug op te ruimen (10p)
Ook zoeken we enkele cake/taartenbakkers/chocomousse. Al wie iets wil bereiden stuurt mij een reply.
Op zaterdag 27 juni 2015 is er onze clubdag met paardenworstenfestijn!
Hier worden ook al onze kampioenen van het afgelopen seizoen gehuldigd.
Hou dus zeker deze dag vrij!
Héél binnenkort ontvangen jullie een uitnodiging.
Met vriendelijke groeten,
In naam van de Raad van Bestuur
En hoe laat mag dat dan wel zijn? 😉